Forum
| pcpilot flygsimulatorforum :: Forum :: SFK Forum :: Fikarummet! |
|
<< Föregående tråd | Nästa tråd >> |
| SAAB B-17? | ||
|
Moderatorer: webmaster, SE-JHK/Swede, Johan Helin, biggles68
|
| Författare | Post | ||
| GS |
| ||
![]() Registrerad medlem #277 Registrerad: tis jul 08 2008, 10:09Plats: Lidköping inlägg: 207 Thanked 0 times in 0 posts | Hejsan! Tänkte kolla om någon vet om det finns en SAAB B-17 till FS2004? En riktigt häfftig kärra ![]() CORE_LAN17 Oskar Gustavsson Sandsjö ------------------------ ATC: "Cessna SE-OGS What are your intentions?" Cessna: "To get my Commercial Pilots Licence and Instrument Rating." ATC: "I meant in the next five minutes not years..." ![]() | ||
| Tillbaka till toppen | | ||
| RBDESIGN |
| ||
![]() Registrerad medlem #44 Registrerad: tis mar 07 2006, 11:48Plats: Norrköping, Nynäshamn ESSP inlägg: 1158 Thanked 4 times in 4 posts | Tyvärr inte!!! Jag lovar dig att du hade hittat den på min hemsida då. Den enda B 17 som finns är till FS98. Med dagens ögon mätt är det lika imponerande som ett pappersplan. Gissar att det blir min lott att bygga den i framtiden, just nu är det så mycket annat att bygga. /Rille RB_DESIGN info©rbdesign.se Hemsida: [länk] System: FS9 on P4 2,9GHz 800 Mb bus Hyper Threading Tecnology, 4GB HyperX DDR, 2 st VelociRaptor HDD SAPPHIRE HD 3850 512MB, 22" flat monitor, Thrustmaster HOTAS Couger + CH PRO USB Pedels Citat från en orolig farmor till sitt barnbarn som blev fältflygare. Var rädd om dig nu mitt barn och lova mig att flyga riktigt lågt och långsamt. | ||
| Tillbaka till toppen |
| ||
| GS |
| ||
![]() Registrerad medlem #277 Registrerad: tis jul 08 2008, 10:09Plats: Lidköping inlägg: 207 Thanked 0 times in 0 posts | Okej:) Oskar Gustavsson Sandsjö ------------------------ ATC: "Cessna SE-OGS What are your intentions?" Cessna: "To get my Commercial Pilots Licence and Instrument Rating." ATC: "I meant in the next five minutes not years..." ![]() | ||
| Tillbaka till toppen | | ||